Salon Masażu KhaiThai
REGULAMIN
Postanowienia ogólne
- Korzystanie z usług KHAITHAI – Salonu Masażu Tajskiego równoznaczne jest ze
złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań
zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon oraz że zapoznał się i
akceptuje warunki niniejszego Regulaminu (Regulamin dostępny jest na stronie
internetowej www.khaithai.pl oraz w salonie).
- Klientem salonu może zostać osoba pełnoletnia, bądź niepełnoletnia za pisemną zgodą
rodzica lub opiekuna prawnego.
- Personel salonu zobowiązany jest udzielić rzetelnych informacji dotyczących
przebiegu i rezultatów masażu oraz wykonać go wedle obowiązujących zasad i
wskazań.
- Pracownicy KhaiThai świadczą usługi mające na celu wyłącznie poprawienie
samopoczucia i kondycji fizycznej Klienat.
- Porady udzielane przez masażystów oraz personel nie są poradami lekarskimi
- Salon KhaiThai jest czynny od wtorku do niedzieli w godzinach 12.00- 21.00.
Obowiązki klienta
-
W trosce o wysoką jakość usług w salonie, Klient jest zobowiązany przyjść 15 minut
przed umówioną godziną w celu przygotowania się do masażu. Umówiona godzina
masażu jest godziną jego rozpoczęcia. W innym przypadku masaż może zostać
skrócony o ilość spóźnionych minut. W przypadku braku informacji dla personelu
salonu i spóźnienia się Klienta powyżej 15 minut Gabinet zastrzega sobie prawo do
anulowania rezerwacji.
- W salonie należy dostosować się do poleceń obsługi.
- Klienci salonu proszeni są o wyłączenie/wyciszenie telefonów komórkowych.
- W trakcie wykonywania zabiegu w pomieszczeniu w którym odbywa się masaż może
przebywać wyłącznie masażysta oraz Klient, jedynie masażysta może wyrazić zgodę
na obecność trzeciej osoby.
- W przypadku jakichkolwiek komplikacji lub problemów zdrowotnych,
Klient powinien skonsultować z lekarzem, czy dany masaż będzie odpowiedni.
- Klient jest zobowiązany podczas pierwszej wizyty do wypełnienia Karty
Informacyjnej poprzez udzielenie prawdziwych informacji dotyczących stanu
zdrowia, istniejących przeciwwskazaniach do zabiegu oraz do każdorazowej
aktualizacji tych danych w przypadku kolejnych wizyt.
- Klient jest zobowiązany każdorazowo w przypadku ewentualnego odczuwania
dyskomfortu lub złego samopoczucia w trakcie lub po zabiegu, niezwłocznie
poinformować o tym osobę wykonującą zabieg.
Przeciwwskazania i ograniczenia
- Personel salonu zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania masażu
klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych, opłata za zabieg
może zostać pobrana, jak za zabieg który się odbył.
- Masażysta zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania masażu jeśli spotka
się z zachowaniem nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, nękanie, agresja itp. w takich przypadkach zostanie wezwana Policja)
opłata za zabieg zostanie pobrana, jak za zabieg który się odbył.
Rezerwacje
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej
www.khaithai.pl lub osobiście w salonie
- Rezerwację uważa się za przyjętą wyłącznie w przypadku potwierdzenia jej drogą e-
mail, za pomocą sms lub telefonicznie przez pracownika KhaiThai
- Zmiany terminu można dokonać wyłącznie na 24h przed datą zarezerwowanej wizyty
w innym przypadku voucher lub przedpłata zostaną uznane za wykorzystane.
Bony podarunkowe / Vouchery
- Bony Podarunkowe/ Vouchery upoważniają okaziciela do skorzystania z zabiegów
oferowanych w KhaiThai zgodnie z rodzajem posiadanego Bonu i Vouchera
- Bony i Vouchery są ważne przez okres 2 miesięcy od daty ich zakupu.
- Posiadacz Bonu Podarunkowego/ Vouchera zobowiązany jest do wcześniejszej
rezerwacji terminu wizyty.
- Bony Podarunkowe/ Vouchery które są na kwotę wyższą niż wartość
wykorzystanych usług nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
- Zmiany terminu można dokonać wyłącznie na 24h przed datą zarezerwowanej
wizyty, w przeciwnym wypadku zarezerwowany termin uważa się za
wykorzystany.
- Bony Podarunkowe/ Vouchery nie łączą się z promocjami dostępnymi po zakupie
Bonu Podarunkowego.
Płatności
- Aktualna oferta oraz cennik świadczonych usług dostępne są w recepcji oraz na
stronie internetowej www.khaithai.pl
- KhaiThai akceptuje płatność gotówką, przelewem bankowym, kartą płatniczą oraz
za pośrednictwem DOTPAY
- KhaiThai oświadcza, iż nie odpowiada za wszelkie różnice kwotowe, które mogą
zaistnieć pomiędzy ceną za usługę obowiązującą w dniu płatności a finalnym
obciążeniem rachunku bankowego Klienta i będące następstwem różnic
kursowych transakcji dokonywanych przez centrum autoryzacji kart kredytowych
lub bank klienta.
Reklamacje i zwroty
- Rezerwacje można odwołać telefonicznie. W przypadku zalogowanych klientów, rezerwację można również odwołać w Panelu Użytkownika za pośrednictwem serwisu
Telefon: +48 690 221 221 - W przypadku wystąpienia problemu z zakupionym Voucherem prosimy o kontakt email.
Na informację o reklamacji odpowiemy w czasie nie dłuższym niż 48 godzin.
E-mail: info@khaithai.pl - Zamówienia na Voucher są realizowane automatycznie po otrzymaniu informacji o wpłacie od pośrednika płatności (DOTPAY), z tego powodu nie ma możliwości odstąpienia od umowy po dokonaniu wpłaty.
Ze względu na charakter produktu, nie ma również możliwości zwrotu Vouchera spersonalizowanego (zakupionego na określone nazwisko, masaż).
Polityka prywatności
- Serwis korzysta z danych użytkownika w celu relizacji usług określonych w niniejszym regulaminie.
- Serwis posiada certyfikat SSL. Informacje, które użytkownik przesyła do Serwisu pozosotają prywatne.
Serwis KhaiThai nie zapisuje żadnych danych do płatności, podanych przez użytkownika w serwisie DotPay. - Administratorem danych użytkownika jest operator Serwisu:
Firma Bartłomiej Owczarek
NIP: 7641981403 - Szczegóły naszej polityki prywatności znajdują się pod linkiem:
Polityka prywatności
Odpowiedzialność KhaiThai
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.
- Jeśli wykonanie pierwotnej rezerwacji okaże się niemożliwe, KhaiThai
poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji i zaproponuje wykonanie usługi
najbardziej zbliżonej standardem i ceną, do usługi pierwotnie zarezerwowanej
przez Klienta. Klient może zrezygnować z propozycji alternatywnej usługi. W tym
przypadku KhaiThai zwróci klientowi już uiszczoną opłatę.
- Personel salonu zobowiązany jest do poszanowania prywatności Klienta oraz
Klient jest zobowiązany do poszanowania prywatności personelu Gabinetu.